صفحه اصلی » خدمات زیبایی و جوانسازی زنان » تنگ کردن واژن با لیزر یک روش کاملا بی خطر

تنگ کردن واژن با لیزر یک روش کاملا بی خطر

آنچه می خوانید...

تنگ کردن واژن با لیزر در واقع یکی از انواع روش ها برای برطرف کردن مشکلات ناحیه تناسلی به شمار می رود که می توان گفت یک روش کاملا ایمن و مطمئن است و به هیچ عنوان مشکلی را برای فرد ایجاد نمی کند از همه مهم تر امکان برگشت پذیری آن وجود ندارد. توجه داشته باشید که مدت زمان انجام این کار کاملا کوتاه بوده و طی 15 الی 20 دقیقه انجام داده می شود.

تنگ کردن واژن با لیزر

تنگ کردن واژن با لیزر چگونه انجام می شود؟

برای شروع تابش لیزر از مخاط و زیر مخاط واژن است که منجر به خونرسانی، کلاژین سازی و در نهایت تنگ کردن واژن می شود. از مهم ترین مزایای تنگ کردن واژن با این روش درواقع عدم نیاز به ایجاد برش در ناحیه واژن است چرا که بررطف کردن مشکل ایجاد شده تنها با ایجاد گرما به بافت آسیب دیده انجام می شود.

توجه داشته باشید که حتما برای انجام این کار به به یک متخصص زنان خوب در تهران مراجعه نمایید تا بعد از بررسی و معاینه های اولیه ناحیه تناسلی مشخص شود که کدام روش برای شما مناسب است.

تنگ کردن واژن با لیزر از چه مزایای برخوردار است؟

این روش جوانسازی دارای مزایای بسیاری است که شامل موارد زیر می‌شود:

1. نتایج سریع: بعد از انجام تنگ کردن واژن با لیزر، نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست و می‌توانید بلافاصله پس از اتمام به خانه بازگردید. اما باید توجه داشت که این روش تأثیر خود را فقط در صورتی خواهد داشت که گشادی ایجاد شده کاملاً مختصر باشد.

2. دوره نقاهت کوتاه: این روش بدون نیاز به برش یا بخیه صورت می‌گیرد، بنابراین دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد. اما باید حتماً توصیه‌های مراقبتی پزشک را رعایت کرده و در انجام کارهای روزمره خود دقت کنید.

اگر می خواهید تا با مراقبت های بعد از تنگ کردن واژن آشنا شوید حتما این مقاله از سایت را مطالعه کنید.

3. ایمن: این روش به عنوان یک روش کاملاً ایمن محسوب می‌شود؛ زیرا بعد از آن به هیچ عنوان دچار عفونت یا بیماری‌های مربوط به زنان نخواهید شد. از طرفی، با کمک این روش می‌توان خشکی واژن و عفونت‌های مرتبط با این ناحیه را به طور کامل درمان کرد.

 

    تعداد جلسات تنگ کردن واژن با لیزر

    در حالت کلی این روش در طی یک جلسه انجام داده می شود ولی در بعضی از مواقع پزشک ممکن است برای دستیابی به نتیجه مطلوب و بهتر است چند جلسه لیزر را برای شما انجام دهد.

    پس این موضوع  کاملا بستگی به مشکل شما دارد که پزشک بعد از بررسی و معاینه آن را مشخص می کند.

     
    تنگ کردن وازن با لیزر طی چند جلسه انجام داده میشه

    تنگ کردن واژن با لیزر بهتر است یا جراحی

    هر کدام از روش های گفته شده مزایای خاصی را به همراه دارند از همین رو نمی توان گفت که کدام یک از آن ها بهتر است. انتخاب هر کدام از روش های نام برده بستگی به شرایط جسمانی فرد دارد چرا که در بعضی از مواقع ممکن است فرد به علت داشتن چند زایمان علاوه بر شل شدن بافت واژن، بافت زیرین آن نیز از بین رفته باشد از همین رو درمان تنها با انجام جراحی میسر خواهد بود.

    سوالات متداول

    آیا تنگ کردن واژن با لیزر درد دارد؟

    در این روش پزشک ابتدا اسپکولوم را به آرامی و آهستگی وارد واژن می‌کند و آن را به عقب می‌برد. این کار به سرعت انجام می‌شود و در این فرآیند هیچ گونه دردی احساس نمی‌شود، تنها ممکن است حس گرما را تجربه کنید.

    آیا قبل از تنگ کردن واژن لیزر اقدام خاصی باید انجام داده شود؟

    قبل از انجام این روش، در صورت داشتن عفونت واژن، لازم است اقدامات درمانی مناسب را انجام دهید. همچنین، انجام تست پاپ اسمیر یکی از مراحل مهم قبل از انجام این روش محسوب می‌شود. باید توجه داشت که استفاده از این روش باید 3 الی 5 روز پس از پایان دوره قاعدگی انجام شود.

    آیا تنگ کردن واژن با لیزر منجر به ناباروری می شود؟

    خیر چرا که استفاده از این روش به منظور تنگ کردن واژن انجام داده می شود و هیچ گونه ارتباطی با ایجاد ناباروری ندارد.

    زایمان طبیعی بعد از تنگ کردن واژن با لیزر امکان پذیر است؟

    در جواب این سوال باید اشاره کنیم که استفاده از این نوع زایمان بعد از لیزر به هیچ عنوان پیشهاد نمی شود چرا که خروج نوزاد با درد زیادی همراه خواهد بود پس بهتر است تا 6 ماه بعد از زایمان آخر خود این جراحی را انجام دهند.

    آیا استفاده از تنگ کردن واژن با لیزر برای من مناسب است؟

    اگر احساس می‌کنید واژن شما شل شده و از ظاهر آن ناراضی هستید، و یا ادرارتان پس از انجام فعالیت‌های روزمره نشت می‌کند، و یا واژن خشک و تحریک شده‌ای دارید، ممکن است تنگ کردن واژن با لیزر گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. اما بهتر است این کار را تحت نظر یک متخصص زنان با تجربه و کاربلد انجام دهید تا ابتدا مشخص شود که آیا این روش به درمان مشکل شما کمک می‌کند یا خیر. برای مشاوره حضوری با دکتر فاطمه سمامی با شماره‌های مطب تماس بگیرید یا هر گونه سوالی درباره این موضوع دارید، در بخش انتهایی مقاله آن را مطرح کنید.

    3 پاسخ

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *