صفحه اصلی » خدمات زیبایی و جوانسازی زنان » تنگ کردن واژن با لیزر: هزینه، مزایا و عوارض

تنگ کردن واژن با لیزر: هزینه، مزایا و عوارض

آنچه می خوانید...

چه عواملی باعث گشاد شدن واژن می شود؟ آیا رابطه جنسی زیاد باعث گشادی واژن می شود؟ بهترین روش تنگ کردن واژن چیست؟ آیا گیاه ماریانا تاثیری در تنگ کردن واژن دارد؟ قویترین تنگ کننده دائمی واژن کدام است؟ در ادامه با ما همراه باشید.

اندازه طبیعی واژن چقدر است؟

متوسط اندازه طبیعی واژن 9 سانتی متر است و این اندازه از فردی به فرد دیگر متغیر است. واژن کانالی می باشد که تا دهانه رحم امتداد یافته است. این کانال خاصیت کشانی و انعطاف پذیری دارد به طوری که می تواند طول آن به 18 سانتی متر افزایش پیدا کند.

عوامل موثر بر افزایش اندازه واژن

همانطور که گفتیم واژن خاصیت کشانی دارد و می تواند طول آن افزایش پیدا کند به طوری که نوزاد می تواند از دهانه واژن خارج شود. اما به طور کلی زمانی که زن تحریک می شود اندازه واژن 4 سانتیمتر افزایش پیدا می کند.

آیا افزایش سن باعث گشادی واژن می شود؟

تحقیقات نشان داده است فاکتور سن نقشی در گشاد شدن واژن ندارد اما در کنار سایر عوامل از جمله زایمان های متعدد و رابطه جنسی طولانی مدت نقش مهمی در گشادی آن دارد.

روش های تنگ کردن واژن

  1. جراحی

این جراحی به دو روش انجام می شود:

واژینوپلاستی

در صورتی که عضلات واژن در اثر زایمان طبیعی یا زایمان سخت از هم فاصله گرفته باشد نیاز به تنگ کردن واژن با جراحی واژینوپلاستی می باشد. در صورتی که شل شدگی و گشاد شدن واژن شدید باشد در بیمارستان با بیهوشی عمومی انجام می شود و فرد نیاز به حداقل 3 ساعت بستری دارد و تا 3 روز فرد باید در منزل استراحت کند. اما در صورتی که این مشکل خفیف باشد در مطب با بی حسی موضعی قابل انجام می باشد.

پرینورافی

پرینه قسمتی بین واژن و مقعد می باشد که در برخی از زایمان های طبیعی به دلیل فشار زیاد سر جنین در هنگام خروج از رحم دچار پارگی می شود. در صورتی که فرد دچار پارگی پرینه شود عوارضی همچون شلی واژن ، بی اختیاری ادرار برای فرد ایجاد می کند. برای ترمیم این قسمت جراحی پرینورافی انجام می شود. این جراحی در بیمارستان تحت بیهوشی عمومی انجام می شود و فرد بعد از چند ساعت بستری مرخص می شود.

دکتر فاطمه سمامی متخصص زنان و زایمان دارای تجربه و مهارت لازم در زمینه بیماری زنان، نازایی و لاپاراسکوپی هستند شما می توانید جهت مشاوره با شماره های

۰۹۹۰۱۴۱۴۲۴۸

۲۲۶۸۳۸۱۸

۲۲۶۸۳۹۱۹

تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید ما را در پیج اینستاگرام دنبال نمایید.

  1. لیزر

یکی از روش های غیرتهاجمی که نیاز به برش و بیهوشی ندارد لیزر می باشد. در این روش فرد دردی احساس نمی کند و بخیه زده نمی شوند. یکی از بهترین دستگاهها برای تنگ کردن واژن لیزر آنجلا می باشد که مخصوص ناحیه تناسلی بانوان می باشد. این روش در مطب انجام می شود و نیاز به استراحت خاصی ندارد.

کدام روش تنگ کردن واژن را انتخاب کنیم؟

اینکه کدام روش برای تنگ کردن واژن بهتر است به تشخیص و صلاحدید پزشک متخصص بستگی دارد. در صورتی که شلی و گشادی واژن شدید باشد معمولا نیاز به جراحی دارد اما در صورتی که خفیف باشد با لیزر درمان می شود.

هزینه تنگ کردن واژن

هزینه تنگ کردن واژن به روش انجام آن بستگی دارد در صورتی که نیاز به جراحی باشد هزینه ها شامل تجهیزات اتاق عمل، مواد بیهوشی، دستمزد پزشک، هزینه بستری می باشد اما در صورتی که با لیزر انجام شود تنها شامل دستمزد پزشک می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *