صفحه اصلی » خدمات زیبایی و جوانسازی زنان » نزدیکی بعد از تنگ کردن واژن

نزدیکی بعد از تنگ کردن واژن

آنچه می خوانید...

نزدیکی بعد از تنگ کردن واژن در واقع یکی از متداول ترین سوالات متداول متقاضیان انجام این جراحی است؟ در پاسخ به این سوال باید اشاره کنیم که تا قبل از بهبودی کامل به هیچ عنوان نباید تا مدتی یعنی حداقل 6 هفته هیچ نوع رابطه ای داشته باشید اگر می خواهید تا با شرایط و زمان مناسب برای اولین رابطه بیشتر بدانید حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

نزدیکی بعد از تنگ کردن واژن

نزدیکی بعد از تنگ کردن واژن چه زمانی است؟

باید توجه داشت که پس از عمل تنگ کردن واژن، رابطه جنسی ممکن است برای شما کمی سخت و دردناک باشد. اما باید بدانید که این وضعیت کاملاً موقتی است و به هیچ عنوان نباید استرس داشت. برای داشتن رابطه جنسی پس از عمل، استفاده از روان‌کننده‌ها و روغن‌های بدن توصیه می‌شود. همچنین، دوش گرفتن قبل از رابطه می‌تواند عضلات کف گن را آماده‌تر کند.

مدت زمان رابطه بهتر است کوتاه باشد و بعد از گذشت چند روز مجدداً اقدام به رابطه کنید، زیرا در این مدت شرایط واژن کمی آماده‌تر خواهد بود. اگر احساس سوزش و خارش داشتید، از ادامه دادن رابطه خودداری کنید و حتماً با پزشک خود مشورت کنید. برخی از خانم‌ها ممکن است کمی احساس کشیدگی یا درد در ناحیه ورودی واژن داشته باشند که به مرور زمان رفع خواهد شد.

شرایط لازم برای نزدیکی بعد از تنگ کردن واژن

بسیاری از خانم‌هایی که تصمیم به انجام این جراحی می‌گیرند، انتظار دارند که نتایج آن به سرعت قابل مشاهده باشد. اما باید تأکید شود که نتایج نهایی پس از اتمام دوره نقاهت قابل مشاهده خواهند بود. در این دوره، هیچ‌گونه فعالیت جنسی نباید انجام شود تا بهبودی و ترمیم کامل واژن اتفاق بیفتد.

تنگ کردن واژن با استفاده از لیزر یا سایر روش‌های جراحی، نیازمند رعایت نکات مراقبتی پس از عمل است. بنابراین، نوع استفاده از این روش جوانسازی هیچ تأثیری بر مدت زمان نزدیکی نخواهد داشت.

اگر مراقبت‌های پس از تنگ کردن واژن را به درستی رعایت کنید، بهبودی در میزان ارگاسم در خانم‌ها حاصل می‌شود.

حتماً توجه داشته باشید که این جراحی را تحت نظر یک متخصص زنان مجرب در تهران انجام دهید تا نتیجه مطلوب و خوبی را به دست آورید. برای تعیین وقت مشاوره، می‌توانید با دکتر فاطمه سمامی تماس بگیرید.

سوالات متداول

آیا نزدیکی بعد از تنگ کردن واژن متفاوت خواهد بود؟

بله، انجام این روش جوانسازی به طور قابل توجهی می‌تواند مشکلات و اختلالات موجود در این ناحیه را برطرف کند. علت اصلی بروز چنین مشکلاتی، گشاد شدن واژن است و افرادی که این روش را انجام داده‌اند، لذت بیشتری از روابط جنسی تجربه کرده‌اند.

آیا تنگ کردن واژن برروی میل جنسی هم تاثیر می گذارد؟

یکی از اهداف اصلی انجام این جراحی، بالا بردن میل جنسی و رسیدن به ارگاسم در خانم‌ها است.

نزدیکی بعد از تنگ کردن واژن چه مدت بعد خواهد بود؟

در مورد زمان نزدیکی پس از انجام این جراحی، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. اما به طور کلی، بهتر است حداقل ۶ هفته پس از جراحی از نزدیکی جنسی خودداری کنید. انجام فعالیت جنسی ممکن است روند بهبودی زخم‌ها را تأخیر دهد و خطر خونریزی و التهاب را افزایش دهد. پس بهتر است تا پس از بهبود کامل، به هیچ عنوان رابطه جنسی نداشته باشید.

چرا نزدیکی بعد از تنگ کردن واژن باید مدتی بعد از عمل باشد؟

انجام این کار می تواند روند بهبودی زخم ها را دچار اختلال کند از همه مهم تر خونریزی و التهاب را به نسبت افزایش می دهد پس بهتر است تا بعد از بهبودی کامل به هیچ عنوان رابطه جنسی نداشته باشید.

کلام آخر

همانطور که در این نوشتار هم خواندید نزدیکی بعد از تنگ کردن واژن بهتر است بعد از سپری کردن دوران نقاهت است که در واقع بهترین زمان حدود 6 ما بعد از عمل است. در صورت داشتن هر گونه سوالی در مورد این موضوع می توانید در بخش انتهایی مقاله ان را مطرح نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *