صفحه اصلی » خدمات زیبایی و جوانسازی زنان » تجربه عمل لابیاپلاستی از نظر مراجعین

تجربه عمل لابیاپلاستی از نظر مراجعین

آنچه می خوانید...

خیلی از خانم ها هستند که از ظاهر ناحیه تناسلی خود احساس نارضایتی دارند و با توجه به این موضوع تصمیم به انجام جراحی لابیاپلاستی می گیرند. توجه داشته باشید که با توجه به حساسیت های بالای دستگاه تناسلی می بایست حتما عمل خود را زیر نظر بهترین جراح و متخصص زنان انجام دهید. ما در این نوشتار می خواهیم تا تجربه عمل لابیاپلاستی خانم هایی را که نزد دکتر فاطمه سمامی جراحی لابیاپلاستی انجام داده اند را در اختیار شما قرار دهیم پس تا انتهای نوشتار همراه ما باشید.

تجربه عمل لابیاپلاستی

 تجربه انجام لابیاپلاستی توسط دکتر فاطمه سمامی

یکی از اصلی‌ترین مواردی که افراد متقاضی این نوع جراحی باید در نظر داشته باشند، پرسیدن از خانم‌هایی که این جراحی زیبایی را انجام داده‌اند تا ببینند آیا نتیجه آن برای آن‌ها مطلوب بوده یا خیر.

صداپیشه زیر تجربه یک مراجعه‌کننده عزیزمان را پس از انجام جراحی لابیاپلاستی که پس از زایمان سزارین خود تصمیم به انجام این عمل گرفته بود، را روایت می‌کند. زمان انجام این جراحی برای این بیمار حدود 20 دقیقه بوده است.

دکتر فاطمه سمامی توصیه‌های مهمی به این بیمار و افرادی که لابیاپلاستی با لیزر انجام می‌دهند می‌دهد. او تأکید دارد که در روز اول بعد از جراحی، باید به آرامی و با دقت بسیار برای شستشوی خود اقدام کنند، زیرا در این روش از بخیه استفاده نمی‌شود و این کار باعث باز شدن لبه‌های لابیا می‌شود.

همچنین، دکتر فاطمه سمامی توصیه می‌کند که حتماً از پمادهای تجویز شده برای چرب کردن لبه‌های لابیا استفاده کنند تا بهترین نتیجه از جراحی به دست آید.

رضایت مندی بیمار عزیزمون جراحی همزمان لابیاپلاستی و واژینوپلاستی

این بیمار عزیزمون حدود یکسالی است که دکتر فاطمه سمامی جراحی همزمان لابیاپلاستی و واژینولاستی را برای ایشان انجام داده اند.

بیمار عزیز ما تجربه دو زایمان را داشته اند که به دلیل درشت بودن جنین زایمان اول ایشان کمی سخت انجام شد، و این موضوع منجر به افتادگی شدید واژن شد. این خانم بعد زایمان دوم خود تصمیم به انجام جراحی واژینوپلاستی گرفتند که همزمان با انجام آن عمل لابیاپلاستی نیز برای ایشان انجام گردید.

در انتها این مراجعه کننده عزیز رضایت خود را بعد از گذشت یکسال بعد از عمل با ما به اشتراک گذاشتند.

تجربه داشتن درد بعد از جراحی لابیاپلاستی

این بیمار عزیز ما چند ماه پیش جراحی لابیاپلاستی، پرینورافی، تنگی واژن و تزریق ژل را همزمان انجام داده است و از نتایج آن بسیار راضی است. یکی از مسائل مهمی که با دکتر فاطمه سمامی مطرح کرده است، درد در زمان رابطه جنسی بوده است.

دکتر عزیز به این نکته اشاره می‌کند که این بیمار عزیز ما زایمان طبیعی داشته و ناحیه واژن او کاملاً باز بوده است، بنابراین پس از درمان و رفع تنگی واژن، داشتن درد در حین رابطه جنسی به طور طبیعی کاهش می‌یابد.

همچنین، ایشان توصیه می‌کند که برای رفع این مشکل از ژل‌های روان‌کننده استفاده کنند و برای کاهش درد و رفع این مشکل، توصیه می‌شود که یک روز در میان یا هر روز رابطه جنسی داشته باشند.

رضایت مندی انجام لابیاپلاستی با لیزر

این بیمار عزیز ما تقریبا یک سال و نیم است که لابیاپلاستی با استفاده از لیزر را تجربه کرده است و نتایج بسیار مثبتی را به دست آورده است. او از احساس خوبی پس از انجام این روش خبر می‌دهد و به ویژه اعتماد به نفس بالایی را در زمان رابطه جنسی به دست آورده است.

یکی از استرس‌های این بیمار مربوط به تغییرات در حس‌ها بود، اما به دلیل تجربه بالای دکتر فاطمه سمامی، هیچ مشکلی پس از عمل برای او پیش نیامد.

تنها مشکلی که این بیمار در روزهای ابتدایی پس از عمل تجربه کرد، درد بود که پس از چند روز کاملاً برطرف شد.

این بیمار عزیز به همه افرادی که مشکلاتی در ناحیه تناسلی خود دارند، پیشنهاد می‌دهد که لابیاپلاستی را به منظور درمان مشکلات این ناحیه انجام دهند.

تجربه لابیاپلاستی و تزریق ژل

این مراجعه کننده عزیز ما از نتیجه عمل خود رضایت کامل دارند انجام این روش جوانسازی برای ایشان با استفاده از لیزر در مطب انجام داده شده است.

همچنین علاوه بر خود بیمار همسر ایشان هم از عمل انجام شده رضایت کامل دارند.

کلام آخر

در انتهای این مقاله باید اشاره کنیم که مراجعه کننده هایی که تجربه لابیاپلاستی را زیر نظر دکتر فاطمه سمامی داشته اند بهترین نتیجه را از عمل خود دریافت کرده اند. شما عزیزان نیز اگر قصد انجام این عمل را دارید می توانید برای دریافت مشاوره از ایشان با شماره های مطب که شامل 02177839463 ، 02122683818 می شود تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *